Suport clienți

suntem preocupați de dezvoltarea unei relații de lungă durată cu clienții noștri

Întrebări generale despre procesul de cumpărare

Comenzi și Livrare produse

Pentru produsele din stoc, comanda este onorată în 2-3 zile, fiind livrată prin curier. Produsele pe comandă sunt livrate în maxim 2 săptămâni.

La prima comandă, aveți opțiunea de a crea un cont de client pentru a urmări istoricul tuturor comenzilor dvs.

În formularul de finalizare comandă, aveți opțiunea de a selecta o adresă separată pentru livrarea produselor. De asemenea, din contul personal, puteți configura adresa de facturare și adresa de livrare.

După fiecare comandă, veți primi un ID de comandă cu ajutorul căruia puteți verifica în ce stadiu este comanda. Desigur, ne puteți contacta și telefonic sau prin formularul de contact.

Tranzacțiile de plată online cu cardul sunt realizate prin intermediul unui procesator de plăți. Nu sunt stocate în baza noastră de date aceste informații, întrucât pentru plată se direcționează către platforma procesatorului.

Prețul din dreptul fiecărui produs este prețul final pe care îl plătiți.

Livrarea se realizează prin curierat rapid în toată țara. Prețul transportului este condiționat de zona de livrare, dacă este sa nu în raza de acoperire a curierului.

Da, produsele sunt pregătite de către echipa noastră și ambalate pentru a ajunge în siguranță la tine.

Dacă vrei să schimbi sau să returnezi un produs

Schimbare produs și retur

Produsul poate fi returnat în 15 zile lucrătoare, în stare bună, fără să prezinte deteriorări sau uz și să conțină eticheta.

Dacă mărimea nu ți se potrivește, poți schimba cu un produs de o mărime diferită.

Produsul nu trebuie ridicat de la curier și se semnalează acest lucru către echipa noastră pentru a remedia situația.

Produsul va fi returnat la adresa noastră oficială din cadrul magazinului online după ce se confirmă cu echipa noatră operațiunea.

Poți să ne apelezi telefonic, să ne lași un mesaj în formular, poți accesa pagina de Facebook și să lași un mesaj în Messenger. Vom răspunde pe toate canalele.

Anunțați în cel mai scurt timp echipa NOAR pentru a intra în legătura cu firma de curierat pentru modificarea adresei de livrare.

Toate comenzile sunt confirmate telefonic de către echipa noastră. Dacă vrei să te răzgândești, trebuie să o faci până la acel moment inclusiv.

Da, magazinul nostru online permite realizarea de comenzi pentru produsele cu stoc epuizat.

Livrare gratuită

Pentru comenzi peste 250 lei

Garanția calității

Returnarea produsului în 15 zile

Produse made in România

Creații designeri români

100% Plăți securizate

Prin serviciul MobilPay